Může psycholog podnikat? Jak prodat cokoliv komukoliv? Co s Instagramem?

Probíhá hlasování o tématech kreativní konference věnované podnikání

Celkem 14 přednášek, čtyři workshopy, kulaté stoly i hodně neformální afterparty. Na to se mohou těšit zájemci o účast na kreativní konferenci o podnikání s názvem Zlínský barcamp. Kreativní je přitom i samotný princip přípravy akce – jako přednášející se může přihlásit každý. O tom, zda jde o zajímavé téma, pak rozhodují v hlasování

budoucí účastníci konference. Ta se uskuteční 21. dubna v prostorách 14|15 Baťova institutu.

 

Spíkři, kteří se chtějí podělit o své zkušenosti, se mohli hlásit od února. Nyní je pomyslný míček na straně zájemců o účast na konferenci. Prostřednictvím webové stránky www.zlinskybarcamp.cz vybírají z více než čtyř desítek nabídek 14 témat, kterým bude Zlínský barcamp věnován. Na čelních pozicích je například příběh Patrika Procházky o provozovaní psychologické praxe v České republice založeném na VIP přístupu ke klientům, zájem je i o přednášku Davida Janečka o možnostech vydělávání prostřednictvím sociálních sítí či o zkušenosti bloggerky Adély Kožinové s Instagramem.

 

Do příprav kreativní konference se v roli partnera zapojilo také Technologické inovační centrum Zlín. „Mimo jiné jsme zprostředkovali zapojení zajímavých spíkrů, s kterými už máme zkušenosti z jiných akcí, které ale míří na stejnou cílovou skupinu – tedy mladé lidi se zájmem o podnikaní,“ říká k tomu marketingová manažerka Technologického inovačního centra Zlín Olesja Lancevská s tím, že hlasovat lze až do 9. dubna, kdy bude oficiálně zveřejněn seznam 14 dvacetiminutových prezentací či přednášek.

 

Součástí Zlínského barcampu je i doprovodný program od workshopů přes kulaté stoly až po afterparty. Jeden z kulatých stolů je věnován příkladům dobré praxe v oblasti vzdělávání k podnikání a propojení s praxí. Mezi debatujícími bude i Petr Konečný, který má v Technologickém inovačním centru Zlín na starosti řízení podnikatelského inkubátoru a aktivit na podporu start-up firem. Je rovněž autorem myšlenky na založení soutěže nejlepších podnikatelských záměrů ve Zlínském kraji.

 

Co je barcamp

Jde o mezinárodní síť otevřených konferencí a workshopů, které se obyčejně zaměřují na nové trendy v internetových aplikacích, designu, nových technologiích, reklamě, podnikání a dalších souvisejících oborech. Formát se v Česku objevil poprvé v roce 2010 ve Vsetíně a poté se ze svého původního tématu rozšířil i do dalších oborů. Uspořádat barcamp může každý, nejedná se o žádnou centrálně řízenou organizaci.

 

Další informace

Mgr. Olesja Lancevská

marketing, PR

+420 739 570 792

E-mail: lancevska@ticzlin.cz

 

 

About the author