MIUZA. Multikanálový marketing v praxi

Pokud se informace o nabídce dostane ke správnému zákazníkovi ve správný okamžik několika cestami, zvyšuje se šance zboží či službu prodat – tak zní marketingová teorie. A do praxe ji převádí multikanálový marketing – hlavní disciplína agentury MIUZA s.r.o., která našla své sídlo v prostorách Technologického inovačního centra Zlín v budově 23 v továrním areálu. „Máme zkušenosti s off-line i on-line, retailem i e-shopy. Umíme to dát dohromady,“ říká v rozhovoru jednatel společnosti MIUZA s.r.o. Jan Podhorný.

Co vás jako člověka, pracujícího v marketingu velké společnosti, vedlo k rozhodnutí založit vlastní agenturu?

Chtěl jsem uplatnit své zkušenosti z mnoha oblastí marketingu, které jsem jako vedoucí inhouse marketingového týmu ve společnosti TESCOMA získal. Jelikož jsem měl na starosti tým, který byl schopný realizovat veškeré marketingové projekty velké nadnárodní společnosti, měl jsem tak příležitost pracovat na projektech od off-line po on-line, od retailu po e-shop. Se společností TESCOMA i nadále spolupracuji jako externista, což mne těší, protože je to pro mne srdcová záležitost.

Jaký je váš hlavní byznys a jak byste charakterizoval vaši konkurenční výhodu?

Ze zkušeností dokážeme analyzovat, vyhodnotit a vytvořit konkrétní koncept a ten s klientem následně realizovat. Nabízíme tak klientům maximálně proaktivní servis. Pokud jdeme na jednání o novém projektu, máme připravené konkrétní návrhy i rozpracované koncepty toho, jak bychom které projekty realizovali. Největší výhodou je to, že multikanálový marketing umíme převést do praxe.

Co pro vás znamená pomoc Technologického inovačního centra Zlín, v jehož prostorách sídlíte?

Primárně je to strategické umístění sídla společnosti, navíc v domě, který má nadčasovou architekturu. Také je zde spousta výborných mladých firem. A celková atmosféra místa zlínského Svitu – to mne jako rodáka ze Zlína opravdu baví.

www.miuza.cz

About the author