Little Greta zamířila do Technologického inovačního centra

New York, Londýn, Mnichov, Praha a také Zlín. V těchto městech najdete pobočky kreativní agentury Little Greta. Část týmu, jehož práce je ověnčena mnoha prestižními cenami za design, našla zázemí v Technologickém inovačním centru – ve 23. budově někdejšího baťovského areálu. „Měl a má skvělý genius loci. Jsme proto moc rádi, že svou zlínskou kancelář můžeme mít po dvou stěhováních právě tady,“ říká jednatel společnosti Tomáš Nedvěd.

 Agenturu Little Greta už velmi dobře znají porotci několika soutěží – pravidelně ji totiž udělují ceny. V poslední době například Red Dot či German Design Award. Celkem má na svém kontě sedm ocenění. Základy společnosti, která z poloviny pracuje pro zahraniční klienty, zejména z Anglie, Německa a v poslední době i ze Skandinávie, přitom byly položeny ve Zlíně. „Vznikli jsme na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati. Ke Zlínu tak máme osobní vazby, spoluzakládali jsme platformu Kreativní Zlín a jaksi samospádem nám zde poslední dobou také utěšeně přibývají klienti — z těch větších třeba mmcité, NWT či Hamé,“ vysvětluje Tomáš Nedvěd s tím, že se zlínskou univerzitou stále spolupracují v rámci výuky.

 

Pivo mají rádi

Jarošovský pivovar, Znojemský městský pivovar, Rodinný pivovar Morous, Budvar UK nebo Pivovar Primátor. To je pozoruhodná ukázka portfolia klientů agentury Little Greta. K takovému soustředění firem z jednoho oboru přitom došlo víceméně náhodou. „Není za tím žádná cílená obchodní aktivita, jde spíše o souběh mnoha okolností. Nicméně je to pro nás moc pěkné téma, vlastně to nejoblíbenější,“ podotýká druhý z jednatelů společnosti Jan Blažek. Práce pro pivovary, byť z různých lokalit, má několik specifik. Mimo jiné jde o relativně konzervativní odvětví, opírající se o tradice. „Musíme tak občas přesvědčovat klienty, že sázka na zlatou – protože zlatavý mok, zelenou – protože chmel a heraldiku – protože tradice, je už překonaná,“ dodává Jan Blažek.

A toto přesvědčování se agentuře Little Greta, ku prospěchu klientů, evidentně daří. Ta nejvíce prestižní ocenění za design se vztahují právě k práci pro pivovary. Přestože tyto ceny vnímá agentura jako uznání své práce a zajímavé PR v tuzemsku i zahraničí, na oslavy si moc nepotrpí. „Že by se nám na základě toho ozývalo denně deset klientů, to určitě ne. Ptali jsme se i svých kolegů v Německu, kteří mají mnohem více cen, zda jim to něco přineslo v byznysu. Lakonicky odpověděli, že ne. Dodává nám to ale sebevědomí – víme, že svou práci děláme dobře,“ uzavírá Jan Blažek.

 

Více informací na https://littlegreta.co.uk.

About the author