JAN PODHORNÝ / MIUZA

Více než devět let vedl marketing ve společnosti TESCOMA, kde vybudoval plně samostatné in-house oddělení pro kompletní marketingové aktivity u nás a v zahraničí. Řídil projekty off-line i on-line, od retailu po e-shop. Nyní své zkušenosti zúročuje ve vlastní multichannel marketingové agentuře MIUZA.

Jaká byla vaše cesta k prvnímu milionu?

Nastavení si hodnot a priorit v životě… Peníze byly „vedlejší“ produkt.

Co považujete na podnikání za nejtěžší?

Byrokracii…

Jaká byla vaše největší chyba v podnikání?

Neustále přemýšlím, zda se dají věci dělat lépe, a díky tomu vidím chyby spíše jako příležitost.

Co byste vzkázal všem, kdo chtějí do projektu Můj první milion?

Ty nejhezčí věci jsou v životě zadarmo. A všechno ostatní si musíte odpracovat.

www.mujprvnimilion.cz

About the author