JAK VYTVOŘIT ÚSPĚŠNOU HOSPODÁŘSKOU SPOLUPRÁCI V ČÍNĚ

Prakticky zaměřený seminář je určen jak pro firmy, které chtějí využít levné výrobky z Číny, tak pro firmy, které uvažují o exportu na perspektivní a rostoucí čínské trhy. Právě v době ekonomického růstu je potřeba uvažovat o alternativních trzích pro období recese. Změny v této oblasti nejsou otázkou týdnů ani měsíců, jak ukázal rok 2008.
Potenciál je jak v nalezení nových odbytišť, tak v cenově výhodných dovozech materiálu, zboží nebo polotovarů zvyšujících konkurenceschopnost na evropských trzích.
V rámci semináře účastníci získají základní orientaci v problematice související s vývozem a dovozem a to jak z hlediska marketingu, smluvních ujednání, nalezení spolehlivých partnerů, legislativy, certifikací, tak z hlediska praktických zkušeností.

 

Více informací naleznete ZDE.

About the author