Město / region nepotřebuje jenom logo, potřebuje moderní place branding

 

 

Place branding je jedním z nových konceptů z oblasti marketingu sloužící k rozvoji místa, přičemž se na město, region či stát pohlíží jako na značku. Koncept vychází z přesvědčení, že značky nemusejí mít pouze společnosti, produkty či služby, ale v modifikované podobě mohou značku vyvinout i územní jednotky.

 

 

 

PROGRAM INSPIRATIVNÍHO SETKÁNÍ S ING. TOMÁŠEM AVRATEM (Regional Marekting Manager, JIC Brno)

– Image / Identita

– Reklama / marketing / branding

– Co je / není značka místa

– 7 nedostatků při realizaci Place brandingu

– Projekt mezinárodního marketing znalostního regionu (JMK/Brno)

Účast na akci je bezplatná, svou účast potvrďte na e-mailové adrese andrea.travnickova@kr-zlinsky.cz

Více informací o akci zde: Pozvánka Ing. Avrat 

 

About the author